Veelgestelde vragen
Aangezien ik O’seap begin als bijberoep en dus ook nog als werknemer aan de slag ben, zal ik tweemaal per week pakketjes versturen met Bpost. De verzendingen zullen normaal doorgaan op dinsdag en vrijdag.
Je kunt ook je bestelling komen afhalen op mijn adres te Vredestraat 40, 8400 Oostende, opgelet, aangezien dit geen winkel is vraag ik om te mailen naar info@oseap.be om een tijdstip van afhaling af te spreken. Indien de afspraak niet nageleefd wordt door de afhaler, kan er slechts eenmalig een nieuwe afspraak ingepland worden.
Verzending kost binnen België 6,65 € per pakketje en is gratis bij een aankoop vanaf 40 euro.
Voorlopig zal er op de website enkel verzending aangeboden worden naar Nederland, Frankrijk en Duitsland. (opgelet, er is geen track and trace voorzien bij levering in het buitenland). De prijs voor de verzending van een pakketje naar Nederland, Frankrijk of Duitsland is 11,60 euro. Er is gratis verzending voorzien voor bestellingen vanaf 60€.
Nadat de bestelling werd doorgegeven, probeer ik zo snel mogelijk het pakketje te maken. Aangezien ik O’seap echter als bijberoep zal starten en dus ook nog als werknemer aan de slag ben, kan ik slechts tweemaal per week pakketjes verzenden.
De verzendingen zullen normaal gedaan worden op dinsdag en vrijdag, de termijn van levering zal dus afhangen van het ogenblik van de bestelling.
Eens de bestelling gevalideerd is, kan deze niet meer aangepast worden. Mail gerust naar info@oseap.be om alsnog een oplossing te vinden mocht er zich toch een probleem voordoen.
Een bestelling kan enkel geannuleerd worden als deze nog niet verwerkt (verpakt) werd. Stuur dus zo snel mogelijk een mailtje naar info@oseap.be om te zien of de bestelling nog kan geannuleerd worden.
Retourneren is enkel mogelijk als kan aangetoond worden (mits het voorleggen van foto’s) dat de zending kapotgegaan is tijdens het verzendingsproces en het product bijgevolg stuk/kapot is aangekomen. Indien dit het geval is, stuur ik met plezier een nieuw exemplaar op, stuur gerust een mailtje naar info@oseap.be. Verder kunnen de producten die nog volledig intact zouden zijn, wegens hygiënische redenen niet retour gestuurd worden.
De pakketjes worden verzonden met Bpost. Van zodra door mij binnengebracht worden bij het verzendpunt, zal je normaal een email ontvangen met verdere informatie van het pakketje waarbij je ook de track & trace verder kunt volgen. (opgelet, er is geen track & trace voor pakketjes naar Nederland of Frankrijk). Dit kan uiteraard ook in de app van bpost indien je een account hebt.
Mochten er zich problemen voordoen bij de verzending en je merkt in de track & trace dat er problemen zijn, geef dan gerust een seintje zodat we samen een oplossing kunnen zoeken.